{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 19 september 2019

Terugblik op donderdag Het Colourpack Cahlista Project

Terugblik op donderdag Het Colourpack Cahlista Project

Eindelijk de complete deken


Vandaag een blog met een Kop én een Subkop.
Kort geleden had ik mijn herinneringen op Facebook namelijk een foto van mijn Colourpack Cahlista Project


Ik keek toen even naar mijn laatste blog hierover, in november vorig jaar. Ik beloofde de deken nog eens in "volle glorie" te laten zien. Dát heb ik dus nog niet gedaan! Hoog tijd om dat alsnog te doen.


In delen:





Ik heb na ieder bolletje een foto gemaakt en van al die foto's maakte ik uiteindelijk ook nog deze collage:


Een hele klus, en dan zou ik 'm nog vergeten te plaatsen!

Nog één foto:


Om eerlijk te wezen zijn nog steeds alle draadjes niet afgehecht. Ik heb ze wel steeds een paar steken dubbel gebreid, dus 't laat heus niet los. De deken is al wel in gebruik, af en toe 😊 Ik vond het geweldig om te maken en kijk er nog steeds met plezier naar.

Door de terugblik op donderdag kwam de deken gelukkig ook eindelijk op de blog vandaag.

Ik ben benieuwd naar waar Marjan en Celine op terugblikken.

Als je de "terugblik op donderdag" ook een leuk thema vindt om aan mee te doen, laat het dan weten. Ik plaats graag een linkje!


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

1 opmerking:

  1. Goed dat je de foto alsnog geplaatst hebt, want de deken is het zoooo waard!❤️

    BeantwoordenVerwijderen