{ 'anonymize_ip': true }

zaterdag 21 september 2019

Tunisch haken

Tunisch haken


Scheepjes Uitgeverij gaf een nieuw boek uit, Tunisch haken, van Kristel Salgarollo.


Voor Breiclub.nl schreef ik er een blog over. 
Ik vind het een heel leuk boek! Er staan veel verschillende steken in, bijna 40. Ook diverse toepassingen, waaronder kussens en dekens. Een heel leuk idee vind ik dat er diverse pannenlappen in staan. Ik probeerde wat steken uit en één daarvan in de toepassing van een pannenlap:


De volgende steek is een tweekleurige. Erg leuk dat je zo verticale lijnen krijgt. Dit zou ook heel goed een pannenlap kunnen worden!


Wie weet, misschien ga ik dat nog verder uitwerken. Dan zie je het zeker hier langskomen.
Het boek is in ieder geval een aanrader wat mij betreft.
Als je De Breimeisjes via Facebook volgt, dan had je 't misschien al gelezen. Niet iedereen is dol op Facebook, daarom ook hier wat aandacht voor het boek.
Lees ook de review die ik schreef, je vindt 'm hier.

In die review is een foto weggevallen. Ik heb 't over een paar prachtige kussens, dat zijn deze:


Zo mooi!

Wat feiten op een rij:

Titel: Tunisch haken
Auteur: Kristel Salgarollo
Uitgeverij: Scheepjes 
Aantal pagina’s: 89
Het betreft een paperback
ISBN: 978 94 9184 044 9
Prijs: € 14,95



Fijne dag, fijn weekend!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.



1 opmerking:

  1. Tunisch haken leent zich volgens mij prima voor pannelappen, omdat het een stevig resultaat geeft. Ik heb weleens wat geprobeerd en weet nog dat ik me verbaasde over het aantal verschillende steken die er in tunisch haken bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen