{ 'anonymize_ip': true }

zaterdag 7 september 2019

Knit&Knot, Aan de Haak én een kerstactie

Knit&Knot, Aan de Haak én een kerstactie


Gisteren was er weer een blog van mij bij Breiclub.nl.
Een blog met al wat kerst, terwijl het net herfst is!

Deze blog schreef ik om vast aandacht te vragen voor een actie van Knit&Knot en Aan de Haak.


Het is de bedoeling dat er tijdens de Knit&Knot een grote kerstboom gevuld gaat worden met kersthangers. Er is een goed doel aan deze actie verbonden, het Emma Kinderziekenhuis in Amsterdam. De kerstboom vol hangers gaat naar dat ziekenhuis, zodat alle kinderen die met kerst in het ziekenhuis zijn in plaats van lekker thuis, kunnen genieten van een mooie kerstboom vol handgemaakte hangers. Doe mee en h/maak een kind blij!

Ter inspiratie deel ik in die blog een aantal van mijn patronen voor kersthangers.
De blog lees je hier
Meer over deze actie lees je hier
Alles over de Knit@Knot lees je hier.


Deze engeltjes zijn mooi in de kerstboom, hier vind je mijn patroon.

Ga jij naar de Knit&Knot en doe je mee met deze leuke actie?
Samen kunnen wij er iets moois van maken!


Fijne zaterdag, fijn weekend!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!
    Helaas kan ik niet haken/breien, maar ik hoop dat de boom blije gezichten op levert.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oepsie, kerst is nog ver weg... Maar ja, voor sommige dingen moet je echt ruim vooruit denken. We hebben hier nog heel wat engeltjes liggen, zal eens met Corrie overleggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil dit jaar ook eens naar de Knit&Knot gaan :-)
    Lijkt me mooi om al die garens eens bij elkaar te zien. Wie weet doe ik wel mee aan de actie.
    Bedankt voor de tip. Groetjes en een fijne avond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen