{ 'anonymize_ip': true }

maandag 16 september 2019

Het kussen van de Summerschool

Het kussen van de Summerschool


Voor de Summerschool van Breiclub.nl mocht ik drie ontwerpen maken in de techniek schaduwbreien.
Een van de ontwerpen was dit kussen, het Duin&kussen:


Het patroon is voor mij getest door Corrie, ik ken haar doordat wij samen de Mystery Blanket van 2018 testten. 
Zij vond het een leuk patroon en maakte er zelf ook een kussen van:


Zij maakte er een restjes-project van:


Ik bedacht dat ik eerder een experiment had gehad met het driehoekje uit dit patroon. Ik gebruikte toen twee bollen met langzaam verlopende kleuren, dezelfde kleuren maar elke bol had een andere beginkleur. Hoe mooi dat wordt laat ik je hier zien:


Meer over de Summerschool kun je hier lezen en ik schreef er zelf ook al het een en ander  over, dat is te vinden onder het label "Breiclub Summerschool".


Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kussens. Deze breitechniek geeft echt een mooi, speciaal effect.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was zo’n leuk om te testen, en ik krijg ook heel veel leuke reacties van bezoek was lang k9mt

    BeantwoordenVerwijderen