{ 'anonymize_ip': true }

maandag 30 september 2019

Vakantiesouvenir borduren

Vakantiesouvenir borduren


In begin augustus zag ik mijn nichtje Saskia en ze liet me de vorderingen zien van haar borduurwerk. Natuurlijk vergat ik een foto te nemen.... 
Toch kan ik in totaal 4 foto's laten zien en dat doe ik graag, want ik vind het zo leuk dat ze aan het borduren is én dat ze zo'n bijzondere vakantiesouvenir maakte.

Het begon met deze foto:


Ze staat er zelf voor. Naar aanleiding van die foto maakte ze deze tekening:



En toen ging ze borduren. Gelukkig had ze ook nog een tussenfase op de foto, je ziet rechtsboven en -onder dat hun poes het ook wel interessant vond 😉:



En het is nu klaar!



Mooi gemaakt, hé!
Alle foto's zijn van Saskia en ik mocht ze hier laten zien.

Meer borduurwerk van Saskia vind je onder het label "Saskia borduurt".




Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


11 opmerkingen:

  1. Wauw wat geweldig zeg! En wat een leuk idee om op deze manier een "vakantiefoto" te maken! Absoluut iets om te onthouden. Groeten aan je nichtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Saskia is een echte borduurkunstenaar. Wat een prachtige geborduurde versie van dat gebouw. Logisch dat je dit graag op jouw blog laat zien. Geef Saskia maar de complimenten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, super leuk om te laten zien! En ze liet me al weten dat ze de reacties zo leuk vindt. Vind ik zelf ook ;-)

      Verwijderen
  3. Echt knap!! Wat een talent dat nichtje van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, wat knap gedaan zeg! Ik heb al moeite met gezichtjes op amigurumi borduren (zie binnenkort, argh)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat gaaf zeg... Je moet er maar opkomen, het zien zitten en durven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, supercool, om dat zelf zo te tekenen van een foto en dan ook nog naborduren! Hoedje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!!
    Hier komen veel talenten bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat reuze knap gedaan en wat een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dacht altijd dat ik een speciaal account moest hebben om te reageren maar blijkbaar niet :) Het gebouw is niet zomaar een gebouw van de vakantie, het is het iconische appartement van de serie Friends! Bedankt voor alle lieve reacties.

    BeantwoordenVerwijderen