{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 1 oktober 2019

Dinsdag - poppendag Harry Potter

Dinsdag - poppendag Harry Potter


Vandaag mag ik een hele mooie pop laten zien!
Ik was op verjaardagsbezoek bij m'n vroegere buurjongen Jesper, een grote fan van Harry Potter. De oma van Jesper kan ontzettend goed haken, er is al vaker wat van haar voorbij gekomen op de blog. 

Voor Jesper haakte ze Harry Potter:


Prachtig,  hé! Zoveel details ook, kijk, ik heb z'n sjaal even aan de kant gelegd:


En ja, hij heeft echt een litteken, ik zie het nog net onder de haren op z'n voorhoofd.


Een toverboek erbij, met diverse bladzijdes. De spreuken hebben volgens mij even te maken met een onzichtbaarheidsbezwering 😉


Zonder jas en op de volgende foto even vanaf de zijkant gezien. Zie je hoe dicht z'n haarinzet is? Dát was echt een enorme klus! Zo'n 3000 haren.... 


Alle accessoires bij elkaar:


Het patroon is van Arzu Amigurumi Designs. Het is een kooppatroon en het is in 't Engels.

Heel leuk dat ik 'm mocht laten zien! Onder het label "haakwerk van Hanneke" vind je meer haakwerk van haar.

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Corina
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Nou, dat is ontzettend treffend gemaakt! Knap staaltje werk hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superknappe, originele Harry Potter! Prachtig gemaakt tot in de kleinste details, een waar kunstwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, die is écht gaaf! Je zal maar Harry Potter fan zijn en zo'n prachtexemplaar krijgen. Hoe trots zul je dan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die is gaaf! Knap handwerk met zoveel details.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaf al heb ik niks met die tovenaar hij is goed geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook zo'n oma!

    Heel erg mooi gemaakt, beter dan mijn Harry Potter borduurwerk...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastisch! Ik vind z’n lachje ook zo leuk.
    Hij mist alleen zijn toverstok nog😉

    BeantwoordenVerwijderen