{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 31 oktober 2019

Terugblik op donderdag - Halloween-haakwerk

Terugblik op donderdag - Halloween-haakwerk


Niet dat ik er wat mee heb, Halloween, maar je kunt er bijna niet omheen. Ik zie al weken allemaal Halloween in de winkels, snoepgoed, verkleedspullen, plantjes (met oranje bloemetjes) in Halloween-bloempotjes en ga zo maar door. 

Vandaag zoek ik in mijn online archief de Halloween-achtige haakwerkjes op voor de #terugblikopdonderdag.

In 2015 haakte ik dit spookje:


Het is een patroontje van Kristel Krukkert. Een gratis patroontje, nog steeds online bij Crafkitchen. De link vind je in de blog van toen.

In 2017 had ik weer een Halloweenblogje en daarin zweefden meer spookjes:


Goedgemutste spookjes die ik later opgestuurd heb voo de Goedgemutste breicampagne.
Hier vind je de blog van toen.

Een pompoenfoto mag niet ontbreken in deze blog. In 2016 liet ik deze foto zien:


Ook leuk! Het patroon van deze cupcakes is ook nog steeds online. De links vind je in deze blog. Meer pompoenen vind je terug onder het label "pompoen".

Ik wens je Happy Halloween! Of heb je er ook niet zoveel mee?
Bij ons is het Sint Maarten dat de kinderen langs de deur komen voor snoep. 11 november dus!

Als je de "terugblik op donderdag" ook een leuk thema vindt om aan mee te doen, laat het dan weten. Ik plaats graag een linkje!


Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Hier is niets engs aan. Gelukkig naar want ik ben niet zo'n held met Halloween 😁 Wat een schatjes. Doen het leuk bij de vleermuisjes die ik op mijn instagram liet zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met Halloween heb ik ook helemaal niks👻.
    Maar dat maakt je haaksels natuurlijk niet minder leuk, ze zijn super!
    Ook hier op 11 november kinderen aan de deur. Vroeger noemden we dat thuis ook Sint Maarten, maar hier in de Noordkop wordt het Keuvelen genoemd.🙂

    BeantwoordenVerwijderen