{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 17 oktober 2019

Terugblik op donderdag - haken in de bieb

Terugblik op donderdag - haken in de bieb


Door al m'n "vaste rubrieken" is het nog een kunst om ook nieuwe dingen te laten zien 😂

Vandaag heb ik daarom een combinatiebericht en het gaat om haken in de bieb.
Op Facebook keek ik in het afgelopen weekend terug naar deze blog.

Het "haken in de bieb" begon met De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld en in die specifieke blog was ik bezig met het laatste stukje van deze deken:


Dat stukje, de rand, daar vond ik ook nog een collage van:


De Grootste Gehaakte Deken, dat is afgesloten, het is gelukt!
Heel leuk is dat daardoor nog allemaal groepjes samen haken, ook in Sneek komen we eens per maand bij elkaar. Vanmiddag weer toevallig! Het is steeds op de derde donderdag van de maand, van 14.30 - 16.00 uur. Alleen in de zomer stoppen we een tijdje, maar voorlopig kun je dus best komen aanhaken!

Vorige maand was het leuk en gezellig om elkaar weer te zien. Ik maakte wat foto's van wat er zoal gemaakt was en waar iedereen mee bezig was.


Je ziet linksboven mijn mantarog, rechtsboven en linksonder zijn mutsjes voor de goedgemutste breicampagne. Verder een zigzagdeken en een "Call the midwife", middenboven zie je een sjaal van een garen met een heel mooi kleurverloop en middenonder een heel mooi Tunisch haakwerk, een ontwerp van Serdani (woonkussen Mondriaan). 

Heel leuk om elkaar weer op ideeën te brengen, gewoon een beetje kletsen en handwerken, kopje thee en wat lekkers erbij. Deze middag ben ik zelf verhinderd. De volgende keer is op 21 november.

Bij mij is het vandaag dus een terugblik én een beetje vooruit kijken.
Hoe zou dat bij anderen zijn?
Ik ben benieuwd naar waar Marjan en Celine op terugblikken.

Als je de "terugblik op donderdag" ook een leuk thema vindt om aan mee te doen, laat het dan weten. Ik plaats graag een linkje!


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Het wordt vast weer heel gezellig vanmiddag, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie werkjes op de foto's. Leuk dat de verbindende deken ook tot blijvende verbindingen heeft geleid. Jammer dat je vanmiddag niet kan maar wellicht ga je iets anders leuks doen. Aan breien zal het je de komende weken in ieder geval niet ontbreken 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!
    Jammer dat er bij mij in de beurt niet zo iet is...of ik heb het nog niet ontdekt

    BeantwoordenVerwijderen