{ 'anonymize_ip': true }

maandag 28 oktober 2019

Opkikkerpakket

Opkikkerpakket


Een goede vriend maakte deze zomer tijdens het uitoefenen van zijn hobby een harde landing. Dat is een eufemisme voor "hij stortte ter aarde". Hij brak het een en ander en moest zelfs ruim drie weken in Oostenrijk in 't ziekenhuis blijven. Inmiddels is hij al weer geruime tijd thuis en druk met revalideren. Ik haakte tijdens de ziekenhuisperiode al een kikkertje. Ik haakte verder aan een compleet opkikkerpakket en dat hebben we kort geleden gebracht.

Ik haakte deze twee eierwarmers:



Het patroon deelde ik al eens in deze Breiclub-blog.

Een opkikkerpotje mocht natuurlijk niet ontbreken:


Het is gevuld met van die kikkersnoepjes:


En ik vond nog een setje van die leuke plantenbinders, zij maakten het pakketje compleet:


Helpen ze echt? Ach, dat denk ik niet. Er zit wel veel liefde en aandacht in en ze brengen vast minstens een glimlach 🙂

Kikkers komen vaker langs op de blog, ze hebben een eigen label: "kikker".


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Leuke kikkers.
    Daar wordt je vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leuk pakket! Aandacht en liefde zijn zeker wel heel goede medicijnen: ze maken blij wat energie geeft om het hoofd niet te laten hangen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel met liefde gemaakte kikkers móeten wel opkikkeren! Wat een leuk pakket heb je gemaakt. 👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar ik moet er spontaan van lachen, en dat is altijd goed voor een mens... Dus ze helpen vast een beetje. En het idee dat iemand zoiets voor je maakt, daar wordt je toch blij van.. Leuk gedaan, Akkelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er zo leuk en gezellig uit het helpt vast :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tuurlijk helpen ze echt! Maar jee wat een klap is dat geweest. Gelukkig kan hij het nog navertellen en later is het hopelijk alleen nog een spannend verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik haakte vorige week ook 2 kikkerpotjes, leuk, hé!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen