{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 9 oktober 2019

Gehaakte bloem-hartjes en de Rozeta

Gehaakte bloemhartjes en de Rozeta


Ineens was ik voor verschillende gelegenheden weer hartjes aan 't haken. Ik koos voor Sweet Flower Hearts, een patroon uit het boek Crochet in the City van Annemarie Benthem (meer over dit boek lees je in deze blog).

In februari haakte ik effen hartjes:


Deze keer koos ik voor meer kleur. Ik haakte er drie, maar van eentje vergat ik een foto te maken.


Die ene stuurde ik op, met een kaartje. Deze twee verwerkte ik in iets anders. 


Het werden cadeautjes en ik laat ze binnenkort zien.

Dan de Rozeta. Ik schreef er hier al even over. Vandaag begint de CAL. O, wat heb ik vaak online gekeken naar dat prachtige ontwerp. Ik heb er zelfs wel eens wakker van gelegen, gekker moet het ook niet worden, hĂ© đŸ€Ș
Echtgenoot en ik waren twee weken op vakantie in Frankrijk en in Tours bekeek ik de St. Gatien Cathedrale. Prachtige glas-in-lood-ramen!



DĂĄt inspireerde me nog meer. Van de pakketten vond ik de Twilight het allermooist. Ik was niet de enige. Nergens meer te koop. Na veel gegoogle en denkwerk heb ik inmiddels een keuze gemaakt, ik heb ander garen besteld en andere kleuren. Een beetje op de valreep, dus ik stap iets later in. Als 't goed is, komt mijn pakket vandaag binnen. Het wordt Mijn Rozeta. Ik denk dat ik voorlopig op woensdag Rozeta-dag heb!
Mocht je ook nog aan willen haken: Chefwol had nog zo'n prachtig pakket te koop, kijk hier voor meer informatie.
Alle informatie over de Cal vind je in de speciale Facebookgroep Ă©n hier op de website van Scheepjes. 


Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Wakker liggen van creatief bezig zijn; het kleine meisje dat zich kon verheugen op iets moois en er niet van kon slapen, ze kwam weer even tevoorschijn ☺️
    En ja, als je dan op vakantie ineens overal Rozeta's herkent, dan is de knoop doorhakken niet meer moeilijk hé....
    Ik ben reuze benieuwd naar je garen- en kleurenkeus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja, dat klopt eigenlijk wel! Ik kijk op dit moment uit naar de bezorger, het pakket is onderweg. Ik heb alweer de track&trace bekeken ;-)

      Verwijderen
  2. Dat is wel een heel mooie cal. Daar wil je vast ook nog eens nachten aan doorwerken :) Ik ga je volgens tijdens het ontstaan. Wat een vrolijke hartjes. Altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja mooie cal is,dat. Hartjes heb je nooit genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die deken ziet er prachtig uit, ik heb er verliefd naar gekeken, maar ik voelde niet de behoefte om het ook te haken. Veel haakplezier, ik kijk al uit naar jouw vorderingen.
    Lieve hartjes, daar heb je vast mensen blij mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd naar volgende week woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik twijfelde... en twijfelde... en heb het uiteindelijk toch niet gedaan...
    Maarrrrr... daarom ga ik jou nu met Ă©xtra enthousiasme volgen in dit project!

    BeantwoordenVerwijderen