{ 'anonymize_ip': true }

maandag 7 oktober 2019

Wat heb ik aan m'n fiets hangen?

Wat heb ik aan m'n fiets hangen?


Een tijdje terug liet ik in een blog over ogen de gehaakte pauwenveer zien. 
De dag erna lag ineens de sleutelhanger van m'n fietssleutel op de stoep, stuk.


Thuisgekomen liep ik direct naar boven voor kleurtjes katoen, geïnspireerd door mijn eigen blog 😀


En ik haakte twee van die pauwenogen:


Het zijn echt nét ogen, hé!


Veel draadjes, 8 per oog. Maar ik haakte ze aan elkaar, daarom hoefde ik het niet allemaal af te hechten!


Ik haakte direct een lusje van 30 lossen en voor een extra sterk lusje haakte ik er nog een toer halve vasten overheen.  

En dát heb ik nu aan m'n fiets hangen:


Inmiddels zelfs aan een nieuw slot, want dat moest óók vervangen worden!



Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.



5 opmerkingen:

  1. Het zijn inderdaad net echte ogen! Gezellig hé zo'n zelfgemaakte fietsleutelhanger, bij mij hangt er een klein biscornuutje aan, maar ik ben niet zo ver gegaan om óók een nieuw fietsslot aan te schaffen....😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat nieuwe fietsslot was noodzakelijk. Anders had ik dat natuurlijk ook niet gedaan ;-)

      Verwijderen
    2. Ik had al zo'n vermoeden 😂😂😂

      Verwijderen
  2. Hé, dat is ook een leuk idee!
    Ik heb een gehaakt geluksvogelthe aan mijn fuetsskeutel en ik moet zeggen, hij doet goed zijn werk: ik ben nog steeds helemaal heel, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte blikvanger aan je fiets! Op deze manier vergeet je vast nooit om je fiets op slot te doen, maar dat deed je misschien altijd al wel...
    Mooie kleuren gebruikte je voor de ogen, ben ik ook fan van!

    BeantwoordenVerwijderen