{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 23 oktober 2019

Mijn Rozeta (2)

Mijn Rozeta (2)


Vorige week ontdekte ik op de foto dat mijn mandala niet helemaal rond was. Ik heb de laatste twee toeren uitgehaald en opnieuw gehaakt. Je ziet eerst de foto van vorige week en daaronder de nieuwe versie.



Het is nog steeds niet helemaal rond. Wel beter.

Met veel plezier heb ik de toeren van deze week gehaakt en na elke toer een foto gemaakt. Ze zijn niet allemaal bij daglicht, toch vind ik het wel een leuk overzicht:



Alle kleuren zitten er nu in. En de eerste bol Stonewashed is op, in toer 23 als ik het goed heb.
Ik heb nog twee collages:



Met de klok mee de verschillende kleurfases. Ik haak op dit moment steeds 4 toeren met 1 kleur van de Riverwashed en ik vind het wel goed uitpakken.
En nog een keer de kleurfases, maar dan met de complete foto's:



Zover ben ik nu, klaar voor de nieuwe week:



Mijn Rozeta meet nu ongeveer 54 cm.
Ik haak met Stonewashed en Riverwashed en gebruik haaknaald nr. 3½.

Alle informatie over de Cal vind je in de speciale Facebookgroep én hier op de website van Scheepjes.
Deel 1 van de patronen vind je hier.
Deel 2 van de patronen vind je hier.


Ik heb voorlopig op woensdag Rozeta-dag en al mijn blogs hierover kun je terugvinden onder het label "Rozeta".



Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Wat een grappig effect al die verschillende foto's. Even dacht ik dat je 4 verschillende aan het haken was :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er lekker ingewikkeld uit.🙂. Leuk dat je stap-voor-stap foto's hebt gemaakt, zo is goed te zien hoe het patroon zich ontwikkeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verschil maakt een kleur erbij, lijkt wel steeds een andere mandala. Het wordt echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk patroon. Ik zag in de instructie video dat je steeds de draad meeneemt. Zou dat nou geen effect hebben op het eindresultaat qua rek? Temeer omdat het allemaal stokjes is...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verslavend, vind je ook niet? Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is ook heel erg mooi! Ik snap dat je er wèg van bent...
    Wat goed om na elke toer een foto te maken, dat zou ik nou echt weer vergeten. Je kunt nu zo mooi de groei zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi zo n overzicht ,jij kunt toch ook van alles zeg ,zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi ontwerp is het toch, ik ben ook met veel plezier bezig. Misschien ga ik ook nog wel met stonewashed aan de gang als ik deze zo zie....mooi!

    BeantwoordenVerwijderen