{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 15 oktober 2019

Dinsdag - poppendag Eleonoor in 't nieuw (2)

Dinsdag - poppendag Eleonoor in 't nieuw (2)


Vorige week liet ik zien dat Eleonoor in nieuwe kleding kreeg. Vandaag het vervolg.

Dit leuke gestreepte rokje liet ik al zien:


Het past prima!


Hé, er komt nog wat bij! Het begin van een truitje:


Maria gebruikte een patroon uit een boekje.


In dat boekje is er een giraffenhoofd op het truitje gemaasd. 


Maria heeft andere plannen, maar dat laat ik volgende week zien 😉




Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Corina
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Het is toch zo leuk om poppenkleertjes te maken... En dit truitje wordt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, dit zijn lekker snelle projectjes. Daar houd ik van 😉 schattig weer hoor. Eleonoor gaat er weer prachtig uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt zo een lief setje. Ben benieuwd naar de aanpassingen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eleonoor wordt verwend, eerst een rokje, nu een truitje!! Benieuwd wat erop zal komen!

    BeantwoordenVerwijderen