{ 'anonymize_ip': true }

maandag 25 juni 2018

Boek "Crochet in the City"

Boek "Crochet in the City"


Annemarie van Benthem van Annemaries Haakblog heeft een nieuw haakboek gemaakt en ik heb het gekocht, tijdens mijn bezoek aan de Haak- en Breipicknick.



Een Engelse titel en ook de "ondertitel" is in 't Engels:


De inhoud is tweetalig, alle teksten zijn zowel in het Engels al in het Nederlands. Prachtige foto's en Annemarie vertelt bij ieder patroon iets over het project, bijvoorbeeld waar de inspiratie vandaan komt. 
Bij ieder project vind je steeds een duidelijk lijstje met de gebruikte materialen en bijna altijd een haakdiagram. Zo is het voor heel veel mensen bruikbaar!

Wat ik zelf opvallend vind ik het patroonvel, dat je achter in het boek vindt.


Op dit patroonvel staan alle patronen uitgeschreven in tekst, aan de ene kant in het Engels, aan de andere kant in het Nederlands. Het is echt een groot vel:




Ik vraag mezelf af of dit eigenlijk wel heel handig is. Ik probeerde het buiten te fotograferen en het waaide nogal, dus.... dat lukte alvast niet. 
Ik probeer binnenkort een patroontje uit en dan zal ik mijn bevindingen delen. 
Het boek is in ieder geval gevuld met prachtige foto's en er zijn beslist een aantal dingen die ik graag wil maken!
Renske schreef ook een review over het boek, je leest het hier.

O, en ik kocht het boek toen bij Renske en Freubelweb, de uitgever van dit boek, had ook iets leuks geleverd voor in die geweldige goodiebag:



In dat leuke hartjes-zakje zaten 2 mooie kaarten met foto's uit het boek en een leuke houten haaknaald!

Heb jij het boek ook? En wat vind jij ervan?

Er is komend weekend een boekenfeestje, bij Echtstudio! Annemarie is daar en Loes van Freubelweb ook. Hier lees je er alles over.



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk Akkelien! Dankjewel dat je een review hebt geschreven over het boek. En ik hoop je zaterdag natuurlijk in het echt te zien bij EchtStudio. Hopelijk tot dan! Lieve groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het lijkt me echt heel leuk, maar ik weet het nog niet zeker. Best wel ver vanaf Sneek...

      Verwijderen
  2. leuk Akkelien daar kun je weer veel moois uit halen

    BeantwoordenVerwijderen