{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 19 juni 2018

Dinsdag - poppendag Eleonoor in het nieuw

Dinsdag - poppendag Eleonoor in het nieuw 


Twee weken geleden liet ik zien dat Maria bezig was met een prachtig bloemenstofje en dat Eleonoor heel benieuwd was wat het ging worden. Vandaag, een weekje later dan beloofd, het vervolg.

Eleonoor houdt het allemaal goed in de gaten:


En op een dag hangt er een complete set aan dat rek!

(Ja, dat rekje.... Al zo vaak foto's van gezien, en Maria doet er wat geheimzinnig over, maar ik weet nog steeds niet precies wat ze er mee wil. In ieder geval heeft het beslist met Eleonoor te maken!)


Eleonoor is dolblij dat ze eindelijk mag passen! Het is een prachtige luxe pyjama geworden.


Persoonlijk vind ik het te mooi om pyjama te noemen.


En Eleonoor is het volgens mij met me eens! Het leukste is dat dit echt voor haar is! 


Naast haar warme winterpak heeft ze nu ook een lekker zomers pakje.

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina
DIYDiva,
Jannie,
Jolanda,
Ria,
Sandra,

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Mooi pakje! Ja Akkelien, je hebt beslist gelijk: te mooi om alleen in het donker in bed te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow mooi pakje weer van Maria en dat rekje nou ........ik denk dat het een stapelbedje is als de meiden komen gezellig de poppen bij elkaar. Of Maria gaat iets anders bedenken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is meer een huispak. Die kan je ook overdag aan trekken en lekker in chillen.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk, de vlinders en de klaprozen, leuk dat Eleonoor nu al twee setjes kleding heeft en natuurlijk haar ondergoed, niet te vergeten.
    Fijne week, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, zo'n mooie pyjama willen we allemaal wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig pakje! Die Eleonoor is er blij mee dat zie je zo! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig dat stofje....en het pakje natuurlijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een kast, een stapelbed, een hoogslaper met kast of een laagslaper met kast. Wat het ook wordt, het wordt ongetwijfeld iets waar de kleindochters heeeeeel blij mee zullen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen