{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 15 juni 2018

Armbandjes breien

Armbandjes breien


Armbandjes haken, dat had ik al vaker gedaan. Op mijn blog deelde ik al een aantal patronen.


Hier zijn de links naar de patronen: 1, 2 en 3


Voor het tijdschrift Aan de Haak ontwierp ik ook een aantal.




Nu heb ik een gebreid exemplaar bedacht. Voor Breiclub.nl!


Het armbandje sluit met de koordjes die je door het armbandje rijgt. En ja, de koordjes zijn ook gebreid 😊


Je kunt natuurlijk ook veters of lintjes of nog wat anders door je armbandjes rijgen. Zo kan je eindeloos variëren en kun je het basisbandje steeds aanpassen aan je outfit!


Het patroon is rond deze tijd beschikbaar voor leden van Breiclub.nl.
Altijd leuk om een ontwerp online te zien!



Het is vrijdag, het weekend begint! Mijn vorige weekend was heel leuk, mede door mijn bezoek aan de Haak- en Breipicknick. De Draadkracht-biertjes die ik voor mijn mannen meenam, smaakten prima 😉 

Ik wens jullie graag een heel fijn weekend. Mét happy momentjes 🍀!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Gebreide armbandjes had ik nog nooit gezien. Leuk! Maar gebreide koordjes is helemaal tof!
    Geniet van je weekend!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke armbandjes! Origineel idee, leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gebreide koordjes?? Oh?? Dat dat kan!
    Altijd leuk en lekker zacht om te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Dit zag ik nog niet eerder. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk ontwerp met die rijgkoordjes! Je kunt eindeloos variëren zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk die armbandjes en ze dragen altijd zo lekker.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen