{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 22 juni 2018

Hoera, het is vandaag!

Hoera, het is vandaag!


Hoera, het is vandaag, vrijdag!


Deze mooie kaart kreeg ik kort geleden van Nicole, van PriePraat. Hier vertelde ze dat ze aan het oefenen was en kon je een quote aandragen. En misschien kreeg je dan post van haar. Wat een leuke verrassing en wat is deze mooi gehandletterd! En het mooiste is nog dat Nicole schreef dat ze wel weer gaat bloggen binnenkort 😊

Verder deel ik vandaag wat happy momentjes van de afgelopen week.

Zo bezocht ik afgelopen zaterdag een buurtmarkt. De buurtmarkt op zich viel wat tegen, verschillende kramen waren leeg of er werd opgeruimd, terwijl het nog maar half drie was. Weinig publiek en dat was jammer, want er waren toch best wel leuke kramen! Ik kwam bij de kraam van Ilzi Creations (= link naar de facebookpagina, daar vind je ook een foto van de kraam) waar een moeder en dochter echt hele leuke zelfgemaakte dingen verkochten. Ik kocht daar deze leuke tas en ik ben er echt blij mee:


Handig formaat en sterk genoeg om er bijvoorbeeld boeken in te doen.

Maandag was onze handwerkavond en wat was het weer leuk! Heerlijk, zo'n avond kletsen en haken. Thee erbij en zelfgebakken kruidkoek, wat wil een mens nog meer! 
Ik had een patroontje klaar van deze armbandjes:


Daar bleek een foutje in te zitten. Ik ben blij dat ik dat nu weet, dan kan het aangepast worden. Hier zijn de armbandjes die deze avond gehaakt zijn:


En ik kreeg deze week ook nog eens leuke post:


Hier zit het patroon in van Millie

Ik won het patroon bij een leuke Facebookactie van Renske Creatief. Millie is een patroon van Alexa van Amilishly Designs.

Een fijne week en nu staat het weekend voor de deur! 
Ik wens jullie graag een heel fijn weekend. MĂ©t happy momentjes đŸ€!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Mooie quote voor vandaag!! Als ik naar buiten kijk krijg ik niet echt een hoera-gevoel. Maar wie weet wat voor moois deze dag gaat brengen. En anders gewoon met een haakwerkje op de bank...ook fijn!!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart past goed bij de inhoud van het blogbericht, allemaal zaken waar je blij van wordt.
    De kaart is echt mooi geschreven/getekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die armbandjes wil ik maken voor mijn kleindochters. Door al het handletteren en waterverven raak ik geen haaknaald meer aan. Her gaat wel weer kriebelen. Haha schreef ik dat? Dat ik binnenkort weer ga bloggen? Tja dan moet het er toch maar weer eens van komen ;) Tot snel op mijn blog. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, leuk, ik kijk ernaar uit!
      Ik mail je het patroon wel even, leuk dat je ze wilt haken :-)

      Verwijderen
  4. Owww, allemaal leuke (en mooie) dingetjes! Priepraat’s handlettering is echt geweldig en wat een mazzel dat je tegen deze prachtige tas aanliep!

    BeantwoordenVerwijderen