{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 14 juni 2018

En nog maar een toer...

En nog maar een toer...


De tijd begint te dringen en de deken groeit heel langzaam.
Dit gaat natuurlijk over de Sneek-deken.

In de volgende collage kun je zien wat voor brede rand ik al aan 't maken ben en hoe dat op alle vlakken een eigen effect heeft.


Het maakt het nog meer tot een geheel:


Maar ik ben er nog niet... 



Het groene is zover op dat er niet nog een hele toer meer uit kan. Dus door met de volgende kleur!



Een toer wit, een toer zwart en ik ga eindigen met blauw:


De deken is klaar. Vandaag stuur ik 'm op naar Leeuwarden. Ik wacht nog heel even met de complete foto. Als je De Breimeisjes op Facebook of Instagram volgt, dan zie je de deken vast al snel langs komen. Uiteraard komt de deken ook nog een keertje in de blog 🙂

Kijk anders even op de Facebookpagina van De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld. En kijk ook even bij Haak je aan? Samenhaken is verbindenOf op de Instagram-account. 
Daar vind je sowieso het laatste nieuws over dit geweldige project!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Wat een werk is dat geweest.Wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukt! Het is wel een project van de lange adem geworden. Maar ook één om trots op te zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja gezien sinds 2 dagen op insta al snap ik er nog niet veel van ha ha maar je deken is mooi hoeveel hebben jullie er nu gemaakt meer als 100 zijn er vanuit putten naar Leeuwarden gegaan Gaaf toch ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfoeh wat een werk, maar wat prachtig!
    Misschien ben je wel blij dat het klaar is?
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen