{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 20 juni 2018

Yarn!

Yarn


Vorige week vertelde ik dat ik naar de Haak- en Breipicnknick was geweest. En dat ik zo'n leuke goodiebag kreeg bij Renske van Renske Creatief.


In die tas zaten verschillende leuke dingen, Renske had even goed contact gehad met diverse leveranciers 🙂

Vandaag laat ik de cadeautjes van Scheepjes zien:


Een aantal leuke kinderpatronen, diverse patronen voor shawls én een Yarn!
Kort geleden had ik deze ook al gekregen:


Dit is de nieuwste. Alexa schreef er kort geleden al wat meer over, hier is de link naar haar blog hierover. 
In het tasje zat het zomernummer van vorig jaar, ook daar staat veel moois in. Deze tijdschriften zijn eigenlijk gewoon handwerkboeken! En ik heb er nu al drie!


En weet je wat ik het allerleukste vond?
Dit:


Daar kan dat roze tasje in en zo stop je het in je handtas en nu heb ik altijd een handige tas bij me voor als ik onverwachte boodschappen doe. Of voor als ik mooie wolletjes tegenkom 😄

En al die leuke tijdschriften en patronen liet ik al zien aan de dames die naar de handwerkavond kwamen afgelopen maandag. Het was weer super gezellig!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Wat een feestje in een tasje XD Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sommige goodie-bags vallen wel eens tegen, maar deze is geweldig.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk zo'n tasje.......daar wordt je toch blij van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kado's weer! Een hoop napret van de picknick. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een goodiebag is altijd fijn om te krijgen, van die leuke cadeautjes zitten er vaak in, alsof je een beetje jarig bent.
    Hoe was trouwens de haak/brei picknick...ik zie het elk jaar voorbij komen maar ben er zelf nog nooit geweest

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, wat leuk dat je eens bij mij komt kijken! Ja, heel erg leuk, die Haak- en Breipicknick! Via de eerste link in deze blog kom je bij de blog waarin ik er meer over vertel.

      Verwijderen