{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 27 september 2019

Crea 5219 READING

Crea 5219 READING


De quote van de week:

Reading
is dreaming
with eyes
wide open

Mooi! En ik houd van lezen. Vroeger las ik ontzettend veel, tegenwoordig alleen nog in bed en in vakanties. En heel soms heb je zo'n mooi boek dat je er overdag wel in verder MOET lezen, herken je dat?

In de zomerperiode deelde ik al mijn favoriete leesboeken, je kunt ze hier en hier terugvinden.

Handwerkjes die bij lezen passen zijn boekenleggers en die heb ik wel eens gemaakt. 

Ik vond er twee terug op mijn blog:


Deze leuke kikker kwam hier al langs, daar deel ik ook de link naar het originele patroon.


De andere boekenlegger is deze:


In deze blog lees je meer over dit exemplaar.


Het boek dat steeds door mij gebruikt wordt in bij foto's van boekenleggers is Cantor, van echtgenoot Ruben Korfmaker. Ik liet het ook al zien in mijn boeken top 10!

Waar dachten anderen aan bij het woord van deze week? Ik ben benieuwd, kijk je mee?


Hier is mijn lijstje met linkjes:


Wil je wat vooruit kijken naar de volgende woorden? Hier vind je de lijst! 


Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. We hebben allebei dezelfde quote gekozen! Lezen is heerlijk; vooral als je leest over andere culturen of landen ver weg, waarvan je weet dat je er waarschijnlijk nooit naar toe zult gaan. Dan heb je het toch een beetje gezien via het boek!
    De bladwijzers vind ik zo leuk...en ze komen altijd van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke link heb je gemaakt, van lezen, boeken naar handwerken, haken. Leuke boekenleggers.
    Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor een grote rattenliefhebber als ik is die platte rat toch wel een dingetje ;) Zelf ben ik verknocht geraakt aan het luisterboek. Dat kan terwijl je met andere dingen bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaaa, ik moet altijd lachen als ik die boekenlegger-rat zie 😁

    BeantwoordenVerwijderen