{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 31 juli 2019

Favoriete boeken (2)

Favoriete boeken (2)


Op Facebook werd ik gevraagd om de covers van tien boeken te tonen waaraan ik veel plezier heb beleefd tijdens het lezen. Geen toelichting, geen kritiek, alleen de omslag van het boek. Want er mag meer gelezen worden!

Een heel leuk idee waar ik graag aan meedeed. Ik voegde er direct nog een 10-daagse aan toe, want als "breimeisje dat ook graag haakt" kon ik ook absoluut wel 10 handwerkboeken laten zien waar ik veel plezier aan beleefd heb 😃

Misschien heb je de boeken al gezien omdat je me volgt via Facebook en/of Instagram
Ik laat ze nu ook in de blog zien, misschien had je nog belang bij een leuke boekentip voor de zomer!

Vorige week liet ik de eerste 5 handwerkboeken zien. Vandaag de eerste 5 leesboeken:



- Cantor - Ruben Korfmaker
Natuurlijk maak ik reclame voor de boeken van mijn echtgenoot! Bijzonder verhaal, ook heel spannend! Meer weten over dit boek? Kijk dan hier.

- Haar moeders dochter - Marilyn French
Al minstens drie keer gelezen! Prachtig boek over verschillende generaties vrouwen, wat er allemaal veranderde in het leven van vrouwen! Welke keuzes vrouwen maakten en wat de invloed is van moeders op dochters. En zoveel meer. Ik noemde dit jaren "mijn bijbel". 

- Asta's boek  Ruth Rendell
Een verhaal in een verhaal in een verhaal. Ik heb tijdens het lezen heel vaak gekeken wie het nu eigenlijk geschreven had, ik zat zo in het verhaal! Echt meesterlijk. 

- Joop ter Heul Cissy van Marxveldt
Zo heerlijk om te lezen. Dit zijn alle boeken in één bundel. Oké, het laatste deel, daar had ik minder mee, maar de eerste delen zijn zo leuk om te lezen! Zo niet van deze tijd ook, heerlijk 😊

- 22-11-1963 - Stephen King
Een boek over reizen in de tijd en wat dat voor gevolgen zou kunnen hebben. Fascinerend! Enige nadeel: het is ontzettend zwaar en dat leest heel onhandig in bed. Bij dit boek bedacht ik dat een e-reader ook voordelen heeft!


Overigens: de volgorde is volstrekt willekeurig!

Ken je deze boeken? Of heb je andere boeken gelezen van de schrijvers?


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten