{ 'anonymize_ip': true }

zondag 7 juli 2019

Nieuw boekje: Zomer & Zee Haaksels

Nieuw boekje: Zomer & Zee Haaksels


En weer kocht ik een nieuw boekje, het derde in een serie van vier:


Ik ben dol op de zomer en de zee, dus mag dit boekje echt niet ontbreken in mijn boekenkast 😉
Mrs Hooked, ook bekend van de Vitamini's, is de ontwerpster van de zeemeermin op de voorkant. En zie je die gehaakte schelp op de cover? Dát patroon vind je hier via haar blog, is dat niet leuk?

Ik schreef een review voor Breiclub.nl, die kun je hier lezen bij de blogs.
Je ziet daar ook waar ik direct mee wil beginnen en waar deze bolletjes dus voor zijn:


Dit is de serie boekjes tot nog toe:


Ken je de ze? Ze zijn erg leuk en de prijs ook. In ieder boekje vind je 10 patronen, heel divers, wél passend in het thema. De patronen zijn van bekende blogsters. 
En bij aankoop steun je bovendien een goed doel, de Esther Vergeer Foundation.
Je kunt de boekjes daar bestellen, maar ook bij Freubelweb. Zelf bestelde ik het trouwens bij die grote online winkel met drie letters, beginnend met een B. En er zijn vast ook handwerkwinkels die ze in het assortiment hebben.
Chefwol bijvoorbeeld! Lees maar in de reacties!


Fijne zondag!



Liefs van De Breimeisjes!



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Echt zomerse kleurtjes, ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chefwol.nl heeft ze in huis. Worden ze gesigneerd door @Amilishly designs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat moest haast wel zo zijn! Ik heb een linkje toegevoegd ;-)

      Verwijderen
  3. Lijkt me een leuk boekje! Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal jij een mooie inspiratievolle boekenplank hebben 😉

    BeantwoordenVerwijderen