{ 'anonymize_ip': true }

maandag 22 juli 2019

Summerschool, achter de schermen

Summerschool, achter de schermen


Afgelopen week was ik voor 't eerst van m'n leven "live op facebook". Nee, dat was niet voor iedereen te zien, het was voor de Summerschool van Breiclub.nl, speciaal voor de Facebookgroep van de breiers.

Ik had wel wat instructie gehad, maar de camera van m'n laptop blijkt niet te werken (zoon heeft er ook naar gekeken en die kon het ook niet fixen), dus ik deed het cameradeel met m'n telefoon. En overdag had ik al een rustige plek in huis gestyled:


Op de "Dikke van Dale" zie je m'n houder voor de telefoon. Vanaf de stoel zag dat er zo uit:


M'n telefoon had ik nu nodig voor de foto's, maar die zat daar dus in. Het was best leuk allemaal, alleen las ik de volgende dag dat het geluid heel slecht was 😕
Jammer! Ik had kennelijk luider moeten praten! Maar goed, ik hoop dat mensen met eventuele vragen dat melden in de Facebookgroep, dan kan ik alsnog antwoord geven!


Zie je Pippi en Alies? Die keken mee. 
Weer een bijzondere ervaring rijker!



Meer over de Summerschool lees je hier én onder het label "Breiclub Summerschool".


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.





1 opmerking:

  1. De Dikke van Dale in huis kan nooit kwaad.😂
    Grappig om te zien hoe je de 'studio' hebt ingericht.
    Om live te gaan, lijkt me best wel iets om zenuwachtig voor te zijn. Maar nu je de eerste keer hebt gehad, heb je misschien wel extra zin in een volgende keer.
    Jammer van het geluid, maar dat hoort bij de 'kinderziektes' denk ik.😉

    BeantwoordenVerwijderen