{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 11 juli 2019

Terugblik op donderdag: schaduwschilderijtjes

Terugblik op donderdag: schaduwschilderijtjes


Je komt het deze maand regelmatig tegen: het is "mijn" maand van de Summerschool van Breiclub.nl. En de techniek die ik uitleg in deze Summerschool-maand is het schaduwbreien.

Het eerste projectje liet ik vorige week al zien, het schilderijtje met een wolk.
Dat je er een schilderijtje van kan maken, had ik al eerder bedacht en vandaag laat ik mijn andere ingelijste breiwerkjes nog eens zien.



Zie ook deze blog voor deze drie lijstjes

Deze serie van drie ontwierp ik in 2017, ook voor Breiclub.nl.

In dat jaar maakte ik deze pijlen voor de breispecial van HobbyHandig:

Zie ook deze blog

Ik ben benieuwd waar Marjan en Céline op terugblikken.

Vind je de "terugblik op donderdag" ook een leuk thema om aan mee te doen? Ik plaats graag een linkje, laat het maar weten!



Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Ja, ik weet het nog en ik had er nog nooit van gehoord!
    En ik moet het toch echt eens een keertje gaan proberen en dan ook zo leuk inlijsten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik herinner me deze kunstwerkjes nog goed. Ze zien er zó mooi uit bij elkaar in hun lijstjes. Heb je al eens een schaduwbreiwerkje gemaakt van links naar rechts?😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De pijlen zijn min of meer van links naar rechts, al kunnen ze ook omhoog en omlaag wijzen ;-)

      Verwijderen