{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 24 juli 2019

Favoriete boeken (1)

Favoriete boeken (1)


Op Facebook werd ik gevraagd om de covers van tien boeken te tonen waaraan ik veel plezier heb beleefd tijdens het lezen. Geen toelichting, geen kritiek, alleen de omslag van het boek. Want er mag meer gelezen worden!

Een heel leuk idee waar ik graag aan meedeed. Ik voegde er direct nog een 10-daagse aan toe, want als "breimeisje dat ook graag haakt" kon ik ook absoluut wel 10 handwerkboeken laten zien waar ik veel plezier aan beleefd heb 😃

Misschien heb je de boeken al gezien omdat je me volgt via Facebook en/of Instagram
Ik laat ze nu ook in de blog zien, misschien had je nog belang bij een leuke boekentip voor de zomer!

Vandaag de eerste 5 handwerkboeken:


- Breien, het complete handboek - Lesley Stanfield & Melody Griffiths
Ik kocht dit boek ongeveer 15 jaar geleden nadat ik het meerdere keren van de bibliotheek had geleend. Het was best prijzig, maar ik vond het zo mooi! Nog steeds blij mee.

- Gelukspoppetjes haken - Annemarie Arts
Mijn meest gebruikte boekje, denk ik. Zoveel patroontjes uit gehaakt! Al vind ik mijn eigen versies inmiddels mooier, nog steeds alle credits voor Annemarie, qua inspiratie!

- Zomer & Zee Haaksels - diverse bekende bloggers, uitgave en initiatief van Loes Verhoeven van Freubelweb
De derde uit een serie. En aangezien ik dol ben op de zomer en de zee is dit voor mij de leukste. Ook zo mooi dat je bij aankoop een goed doel steunt. Ik schreef een review over dit boekje, zie deze blog.

- De nieuwe Breibijbel - Debbie Tomkies
Echt een aanrader! Zoveel nieuwe steken en zoveel inspiratie! Ook hierover schreef ik een review, zie deze blog.

- Kerstballen breien - Arne & Carlos
Ook dit boek heb ik verschillende keren van de bibliotheek geleend. Inmiddels bedenk ik allang zelf patronen om in te breien. Toch wilde ik dit boek wel bij mijn verzameling (ik heb bijna alle boeken van Arne & Carlos) en ik vond het uiteindelijk via Marktplaats. 

Overigens: de volgorde is volstrekt willekeurig!
Wat is jouw favoriete handwerkboek?

Volgende week meer boeken!



Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten