{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 16 juli 2019

Dinsdag - poppendag Project "koffertje" (2)

Dinsdag - poppendag Project "koffertje" (2)


Dit is de projecttas voor Project "koffertje":


Die tas ging mee op vakantie, maar er gebeurde niks in die week aan de inhoud....
Inmiddels heb ik 't toch weer opgepakt. Het gedeelte dat gehaakt moet worden:


Er volgt vast binnenkort weer een update.
Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Blauw en zo,
Corina
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Tja dit kan van alles worden. Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe benieuwd ik ben ......heel erg benieuwd wat dat gaat worden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ai ai..., ik zie hele mooie dingen in die tas.. En ik word met de week nieuwsgieriger...

    BeantwoordenVerwijderen