{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 17 juli 2019

Palmboom

Palmboom


Doe jij aan Instagram? De Breimeisjes wel 😊, volg je me daar?
Ik volg ook van alles, o.a. diverse garenmerken, heel inspirerend. Kort geleden zag ik bijvoorbeeld bij Durableyarn een leuk palmboompje, mét haakdiagram. Om het te vinden moet je een beetje naar beneden scrollen. Je ziet dan een foto van de palmboompjes, je kunt swipen naar het diagram.

Ik haakte deze palmboompjes:


Ik maakte een soort van handletterkaartjes:


en aan de andere kant plakte ik wat plaatjes en dat diagrammetje en de palmboompjes hing ik aan de kaartjes:


Dit zijn de vakantiekaartjes voor de dames van de handwerkavond, die ze vorige week meekregen. Wij hebben een zomerstop en in september beginnen we weer.
Nu eerst genieten van een fijne zomer! Met af en toe een handwerkje in de schaduw. Misschien de schaduw van een palmboom!



Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen: