{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 5 juli 2019

Crea 5219 Smooth

Crea 5219 Smooth


Het woord van deze week, Smooth, wat moest ik daar nu mee? Ik kreeg als enige associatie smoothies binnen en die neem is eigenlijk nooit. Tijdens m'n vakantie heb ik er ook over nagedacht, maar ik had geen leuk idee.

Ik zocht quotes en vond er een paar die toch wel weer heel erg bij de zee passen:


~~~~

A smooth sea
never made 
a skillful sailor

~~~~

When the life is wavy
keep your mind smooth

~~~~

Daar kan mooi een foto van de zee bij!



En over "wavy" gesproken: één van de ontwerpen die ik maakte voor de Summerschool van Breiclub.nl heeft óók met golven te maken. Aangezien dat het derde project is en pas later deze maand online komt voor de deelnemers, vind ik dat ik 't hier nog niet kan laten zien. Een "groepsfoto" van m'n projecten deel ik wel vast:


Maandag vertelde ik over het eerste ontwerp
en in deze blog lees je meer over de Summerschool


Ik ging vandaag van SMOOTH naar WAVES. 
Waar dachten anderen aan?

Kijk je mee? Hier is mijn lijstje met linkjes:


Wil je wat vooruit kijken naar de volgende woorden? Hier vind je de lijst! 

Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Toch mooie quotes gevonden. Ik vind het goed passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gevonden we zitten een beetje op 1 lijn. een smoothie daar heb ik dus niet aan gedacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hij was lastig dit keer,maar je hebt het mooi uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag al meer waterplaatjes! Mooi! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie quote! Maar nog lastig om in praktijk te brengen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor iemand die geen idee had, heb je het toch aardig opgelost ;-)

    BeantwoordenVerwijderen