{ 'anonymize_ip': true }

maandag 15 juli 2019

Mijn maand van de Summerschool, Duin&kussen

Mijn maand van de Summerschool, Duin&kussen


We zijn alweer op de helft van juli!
In deze maand gaat het in de Summerschool Breien over schaduwbreien. Dat is "mijn" techniek, ik heb altijd wel ideeën om hiermee te maken en voor deze maand maakte ik drie ontwerpen, allemaal met zomerse inspiratie. Het eerste ontwerp is het wolkjes-schilderijtje dat ik hier liet zien.

Dit is ontwerp nummer 2:


Het is een kussen. De driehoekjes vormen een soort van duinenlandschap. Ik koos zomerse kleuren die mij deden denken aan de zee, de blauwe luchten en de ondergaande zon op zwoele avonden.

Ik gebruikte Durable Cosy Fine, heel prettig garen met een fluwelen glans, een menging van katoen en acryl. 


Ik ben heel benieuwd naar de kleurkeuzes van de deelnemers aan de Summerschool

Zelf maakte ik twee uit zes bolletjes, hier liggen ze op de loungebank:


Deze week ga ik voor het eerst live op Facebook, in de speciale groep voor deelnemers. Spannend, en ook leuk! 


Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


5 opmerkingen:

  1. Wat een grappig effect. Ik ken de techniek niet maar moet het idee zeker onthouden. Fijne week.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je via de Summerschool zelf ook nieuwe dingen leert (zoals de video en straks live op Facebook)! Heb je een idee hoeveel deelnemers jouw deel van de school volgen?
    Je kussens zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Dat heb ik eens gedaan met een omslagdoek. Het ziet er heel mooi uit! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig en sfeervol kussen! Ik houd zo van driehoekjes en spelen met kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deine Kissen sind wunderschön geworden. Mir gefällt das Muster super gut.
    Liebe Grüsse
    Esti

    BeantwoordenVerwijderen