{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 23 juli 2019

Dinsdag - poppendag Project "koffertje" (3) én een hele leuke foto

Dinsdag - poppendag Project "koffertje" (3)

Op dit moment heb ik zelf weinig nieuws op poppendag-gebied. Wel weer een breiwerkje klaar:



Hier moet ik nog wel wat mee doen, maar 't breiwerk is gedaan.

Nog een veel leuker poppenberichtje kreeg ik doordat ik op Facebook en Instagram mijn lievelingshandwerkboeken deelde (ze komen ook nog op de blog langs). Eén van mijn favoriete boeken is "Poppen breien met Arne & Carlos" en toen ik dat boek deelde, kreeg ik in de reacties deze leuke foto:


De maakster schreef erbij: "Groeten van Ies. Zij is op vakantie geweest naar Noorwegen en een beetje Zweden. Hier heeft ze haar Pipi jurk en kousen aan."
Wat een leuke pop en wat mooi aangekleed! Ik vind de kousen zo geweldig! Volgens Isabella "gewoon" via het patroon van het boek, alleen iets anders ingevuld. De foto plaats ik hier met toestemming. Té leuk om niet te delen! Dank je wel, Isabella!


Nu ga ik kijken of er in deze vakantietijd ook poppen- of ander nieuws is bij


Blauw en zo,
Corina
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen: