{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 3 september 2019

Dinsdag - poppendag Alle onderdelen verzamelen! Project koffertje (5)

Dinsdag - poppendag Alle onderdelen verzamelen! Project koffertje (5)


In augustus was de dinsdag-poppendag-blog in de vakantiemodus met wat terugblikken, ondertussen deed ik echt nog wel wat. Oók aan poppendagnieuws en zo kan ik vandaag melden dat alle onderdelen van "project "koffertje" gehaakt zijn!



Toen ik deze foto liet zien werd het al geraden, het wordt een schaapje.




Nu zijn eindelijk ook de "benen" van 't schaap gehaakt, yes!

Het in elkaar zetten is nog wel een dingetje....


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Corina
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


4 opmerkingen:

  1. Toch maar doen, het in elkaar zetten. Ik wil schaapje wel op haar pootje zien 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, komt vast goed! Ik ben al een beetje begonnen :-)
      En wat leuk dat je weer regelmatig langs komt bij mijn blog! Nu hoop ik dat je zelf ook weer blogjes gaat schrijven. Ik vond ze altijd leuk om te lezen!

      Verwijderen
  2. Kom, maak haar af! Uh, nee, ik zal het anders verwoorden: zet haar in elkaar, maak haar compleet, ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen