{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 26 september 2019

Terugblik op donderdag Herfsthaaksels

Terugblik op donderdag Herfsthaaksels


21 september is voorbij, dat is voor mij de datum dat de herfst echt begint, ook al hebben ze het tegenwoordig over de meteorologische herfst die al op 1 september begint. Het weer sloeg rond die tijd wel echt om trouwens...

Vandaag wil ik heel graag een paar leuke haakwerkjes laten zien:


Volgens mijn blog van toen heten ze Peter Pumpkin en Albert Acorn.


Het zijn patronen van Marrôt Design en ik zag dat ze daar andere namen hebben. 


Zij noemt ze Pompoen Kürby en Eikeltje Harvey. Beide patronen én meer leuks vind je hier.



Ik vond ze heel leuk om te haken. Ik zag dat ik wel een paar aanpassingen had, dat schreef ik in die blog van de eerste link.

Leuke herfs-haakwerkjes. Meer vind je onder het label "herfst". 

Ik ben benieuwd naar waar Marjan en Celine op terugblikken.

Als je de "terugblik op donderdag" ook een leuk thema vindt om aan mee te doen, laat het dan weten. Ik plaats graag een linkje!


Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke herfsthaaksels! Ik hou van de herfst! Heerlijk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige herfsthaaksels. En leuk om daar aan het begin van deze herfst even op terug te kijken.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleur oranjerood voor het hoedje 😍

    BeantwoordenVerwijderen