{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 4 september 2019

De juffers van Dockum

De juffers van Dockum


Twee weken geleden vertelde ik al dat ik in Dokkum was geweest. En hoeveel creatieve winkels daar zijn, om helemaal blij van te worden 😊

Vandaag besteed ik extra aandacht aan De juffers van Dockum.


Dit "handwerkhuis" is op het hoekje van de Waagstraat te vinden, op nummer 20. Een mooi pand, zie linksboven in de volgende collage.


De eigenaresse, Wilma van den Burg, zit hier sinds het voorjaar van 2019. Daarvoor was dit ook al een handwerkwinkel, onder een andere naam. 
Het is een heel leuk en oud pand, absoluut een aanrader om even naar binnen te gaan. Je kunt een trapje op én een trapje af en dan is er uiteraard de 'begane grond' ook nog. Daar vind je vooral de garens, rondom. 


Wilma verkoopt ook heel veel stoffen én ontzettend veel knopen:


Meer dan je op deze foto ziet, véél meer!

Ik kocht deze knoopjes:


Hele kleine houtje-touwtje-knoopjes, volgende week op dinsdag-poppendag laat ik zien waar ik ze voor gebruikte.

Hier is de link naar de Facebookpagina van deze leuke winkel en hier vind je de website.



Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: