{ 'anonymize_ip': true }

zaterdag 31 augustus 2019

Het haakboek vrouw

Het haakboek vrouw


"Het Haakboek Vrouw" is de titel van een leuk haakboek:


Het is gemaakt door Doris van der Waals van JustDD-Design en het is een uitgave van Uitgeverij Scheepjes.

Ik schreef een review over dit boek voor Breiclub.nl, je kunt het hier lezen.
Het boek is geweldig als je houdt van kleding haken en dat zo wilt doen dat het je goed past. Mooie vrouwelijke modellen die goed draagbaar zijn. 

Omdat ik zelf niet zo van het kleding haken ben, geef ik mijn exemplaar weg. Het is deze keer een Facebookactie. Kijk én like en laat een reactie achter, hier vind je de pagina van De Breimeisjes. Leuk als je meedoet!


Fijne dag én fijn weekend!





Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten