{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 30 augustus 2019

Crea 5219 HANDS

Crea 5219 HANDS



Het woord van de week is HANDS en o, wat zijn handen belangrijk voor mensen die handwerken! 


Deze foto is gemaakt toen ik met zoon deze handwarmers aan het fotograferen was, het patroon maakte ik voor Breiclub.nl.
Ik weet nu niet zeker of het mijn handen zijn of die van mijn zoon 😉
In de volgende collage zijn mijn handen zeker te zien, de onderste drie foto's zijn beslist mijn handen.


Meer over deze handwarmers lees je hier
Vorig jaar ontwierp ik ook deze wanten, die waren voor het januarinummer van Friesland Post.

Meer over deze wanten lees je hier
En ze zijn allemaal handgemaakt 😊
De quote van de week: 


Als je loslaat
heb je 
twee handen vrij

Loslaten is best nodig en niet altijd makkelijk. Maar m'n handwerk blijf ik vast houden!

Update: Op de vrijdag zet ik altijd de quote van de week op m'n letterbord, dat zet ik dan op de foto en dat gebruik ik op Facebook en Instagram. Ik maakte er nu een toevoeging bij:


Is dat een wijze raad of niet? 😊

Waar dachten anderen aan bij het woord van deze week? Hebben zij ook iets "handgemaakts" of hebben ze een andere invalshoek? Ik ben benieuwd, kijk je mee?


 Hier is mijn lijstje met linkjes:


Wil je wat vooruit kijken naar de volgende woorden? Hier vind je de lijst! 

PS: Nog iets over handgemaakt: Vandaag is er ook een blog van De Breimeisjes online bij Breiclub.nl. Die blog gaat over Het Haakboek Vrouw. Dit boek beschrijft hoe je zelf kleding kunt maken precies op jouw maat! Ik geef mijn exemplaar weg. Kijk op de Facebookpagina van De Breimeisjes hoe je mee kunt doen!




Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Oh ja die mooie handgemaakte friese wanten weet ik nog, het komt denk ik door de foto, die vind ik zo mooi gemaakt☺️.
    De spreuk is mooi, maar als handwerksters kunnen wij inderdaad soms moeilijk loslaten (lees stoppen)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie uitspraak.
    De wanten zijn heel mooi evenals de handwarmers. Héérlijk wanneer het buiten kouder wordt, dan zijn handen heel blij met lekker warme wolle wanten !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handen En ogen. (Gelukkig kan ik met mijn nieuwe bril weer scherp zien).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer goed gelukt. Ik vind het zo leuk dat je iedere keer weer de relatie weet te leggen met je handwerkprojecten. Heel leuk.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen