{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 29 augustus 2019

Terugblik op donderdag: zonnebloemen

Terugblik op donderdag: zonnebloemen


En ja hoor, daar was weer een leuke herinnering op Facebook 😊
Een link naar een blog uit 2014, vol met zonnebloemen.
Sinds toen heb ik meerdere keren iets met zonnebloemen gepost en ik laat hier iets zien.

Deze foto's zijn zelfs nog ouder, ik vond ze terug in blogs van 2013. 

Zie ook deze blog

Zie ook deze blog


Deze zonnebloemen "bloeien" nog steeds op onze schuur, al zijn ze inmiddels wel wat verkleurd en zo.


Dit is de blog waarnaar die Facebookherinnering verwees.
Wil je meer zonnebloemen zien? Kijk dan even onder het label "zonnebloem".

Ik ben benieuwd naar waar Marjan op terugblikt.

Als je de "terugblik op donderdag" ook een leuk thema vindt om aan mee te doen, laat het dan weten. Ik plaats graag een linkje!


Fijne dag!




Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die mooie zonnebloemen! De eerste kan ik me nog (vaag😉) herinneren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, eens een foto die ik me niet meer kan herinneren. En het is nog wel zo'n vrolijke! Heel leuk bedacht om zo een "raampje" op de schuurdeur te toveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonnebloemen ik koop elk jaar een bos leuk voor op de kachel nu die niet brand. Dit jaar kreeg ik 2 bossen achter elkaar bofferd. Maar jouw exemplaren verwelken nooit mmmm.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk gezicht zo'n raampje op de deur. De libelle is ook leuk trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen