{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 11 december 2019

Mijn Rozeta (9)

Mijn Rozeta (9)


Mijn Rozeta gaat langer duren dan de officiële Cal. Daarbij komt vandaag week 10 al vrij!
Terwijl ik deze week tot ongeveer de helft van week 7 kom.

Toer 61:


Toer 62, 684 steken:


Toer 63:




Toer 64, 702 steken!



Mijn Rozeta meet nu ongeveer 110 cm.
Ik haak met Stonewashed en Riverwashed (de kleurnamen kun je vinden in deze blog) en gebruik haaknaald nr. 3½.

De Rozeta is een ontwerp van Tatsiana van Lilla Björn's Crochet World en het is een CAL, waarbij iedere week een deel van het patroon online komt.Alle informatie over deze Cal vind je in de speciale Facebookgroep én hier op de website van Scheepjes.
De patronen tot nog toe vind je hier:
deel 1deel 2deel 3deel 4deel 5deel 6 , deel 7week 8, week 9.

Ik heb voorlopig op woensdag Rozeta-dag en al mijn blogs hierover kun je terugvinden onder het label "Rozeta".


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. De opliggende steken geven zo'n mooi effect...
    Tel je de toeren echt iedere keer? (Met misschien hier en daar steekmarkers) of doe je het alleen als je niet goed uitkomt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik tel steeds wel, de delen, maar nooit de hele Rozeta. Die aantallen haal ik uit het patroon. En als het klopt, dan klopt het. Oftewel: als ik goed uitkom, dan moet het aantal wel kloppen. Kom ik niet helemaal uit, dan pas ik corrigerend haakwerk toe ;-)

      Verwijderen
  2. Mooi zo met die buitenste rand. Je mag dan wat achterlopen maar gaat toch maar gestaag door. En in deze tijd van het jaar zijn er ook een hoop andere dingen te doen hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi reliëf en wat een beauty...
    Lopen de delen een beetje gelijk op met de hoeveelheid werk? Of is er elke week meer werk aan de winkel:)?

    BeantwoordenVerwijderen