{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 12 december 2019

De surprises van 2019

De surprises van 2019


O, wat was het een fijn Sinterklaasfeest bij mijn familie.
We vierden het dit jaar weer eens in het ouderlijk huis, erg leuk. Dat was echt al lang geleden.

Mijn zusje en ik deden de catering, al hadden m'n ouders nog wel voor iets lekkers bij de koffie gezorgd.

Mijn schoonzusje maakte overzichtsfoto's van alle surprises bij elkaar:


Nu ga ik ze stuk voor stuk laten zien.

We hadden dit jaar drie houten surprises.
Mijn schoonzusje maakte voor mijn vader dit insectenhuis:


Zij kreeg van hem een vliegtuig!


Hij maakte ook de surprise namens mijn moeder toen hij toch aan het houtbewerken was en zo kreeg nichtje Elina een ouderwetse houten schooltas:


Zij maakte voor mijn man de "boerderij" waar hij net 2 weken op gepast had en op de dieren (4 poezen, 2 paarden en 2 ezels en 2 schapen en 4 kippen, allemaal op de surprise te zien):


Namens Ruben maakte ik voor nichtje Saskia een postpakket, zij verdiende echt een surprise met postzegels dit jaar:


Saskia maakte voor mijn zusje een mooie taart:


Mijn zusje maakte voor mij een geweldige bol garen met breipennen. Helaas was er na het uitpakken echt niks meer van over, gelukkig hebben we de foto's nog:


Ik maakte voor mijn zwager een M&M, in de blog van maandag zie je nog veel meer foto's en lees je de details:


Laten we zeggen dat m'n zwager voor nichtje Femke een taart met het thema New York maakte (al verdenk ik mijn zusje dat zij het deed):


Femke maakte een spelersbus voor Leon die bij Wykels Hallum voetbalt:


Leon maakte voor mijn broer een Rubiks cube:


Mijn broer maakte voor mijn zoon een super mooie computer. Hij lijkt echt op die mijn zoon op z'n bureau heeft staan!


En mijn zoon maakte een Sintersound Audiomaker voor mijn moeder:


Bij mijn broer thuis maakt iedereen echt zelf de surprise en het gedicht, mijn ouders werken samen, bij mijn zusje thuis is zij degene die veel doet, al doen haar kinderen ook wel wat.
Bij mij thuis maakt zoon één surprise, ik doe de rest (2 surprises, alle gedichten en alle inkoop). Ach, dat is ook niet zo'n punt. We hebben wel allemaal met elkaar een hele leuke dag gehad en echt genoten van alles zo bij elkaar. En wat fijn dat we weer allemaal bij elkaar waren. 
Het was een heel mooi Sinterklaasfeest!



Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Ja, niet álle Pieten zijn creatief genoeg om surprises te maken, maar gelukkig hebben zij hulppieten.
    Ruben heeft het vast zwaar gehad op de boerderij; ik zie hem helemaal uitgeteld op de grond zitten 😉.
    Een audiomaker voor je moeder, wat een modern cadeau, wist ze wat het was? (Ik namelijk niet.😊).
    En natuurlijk kreeg jij een heerlijke bol garen en lekkere breinaalden!
    Leuk zo al die surprises bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn ouders hebben allebei een gehoorapparaat. Een zijn er allebei niet heel erg fan van 😉
      Dat was de inspiratie voor dit hippe systeem.

      Verwijderen
    2. Kan hij hem niet doorontwikkelen. Er zijn vast meer mensen geïntrtesseerd 😉

      Verwijderen
  2. (Geïnteresseerd 😁) Wat een gave surprises toch allemaal! Al haast een cadeau op zich. Een flink gezelschap zo te zien. Gezellig! En zonder 'valse' gedichten?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn echt allemaal hele mooie surprises! Je kunt zien dat er veel tijd een aandacht aan besteed is. En je kunt dan ook niet voor elkaar onder doen!
    Ik vermoed zomaar dat ze nog wel een poosje bewaard blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echte ouderwetse gezellige Sinterklaas. Wat een prachtige surprises. Je bent een rijk mens met zoveel gezelligheid en mensen om je heen. Geniet ervan.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen