{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 19 december 2019

#makersdecember2019

#makersdecember2019



Op Instagram zag ik het ineens staan, #makersdecember2019 en een lijst woorden. Een challenge waarbij het de bedoeling is om iedere dag een foto te plaatsen bij die past bij het woord van de dag.
"Ach", dacht ik, "laat maar". Toch was ik steeds verrast en geïnspireerd door wat ik langs zou komen en zo ben ik halverwege alsnog ingestapt. Ik probeer nu iedere dag 2 te plaatsen, een foto van de eerste helft en een foto van de tweede helft. Dan heb ik ze aan 't eind ook allemaal gehad 😁

Ik laat er vandaag hier ook een paar zien.

Ik begon op maandag, 16 december.

Voor dag 1, het woord "Round", kies ik voor de Rozeta, bij mij nog steeds rond. Elke woensdag deel ik mijn vorderingen. Alles hierover vind je terug onder het label "Rozeta".



Dag 16, het woord "Minimal" kies ik voor een foto van een werkstuk in de techniek schaduwbreien. Je hebt voor deze techniek namelijk maar een minimale kennis van breien nodig om een heel leuk effect te krijgen. Deze scoodie ontwierp ik voor de Summerschool breien van Breiclub.nl. In deze blog lees je er meer over.



Dag 2, het woord Home, daar horen deze huisjes met ons huisnummer bij:


Ik haakte ze in 2016, zie deze blog. Ze staan nog steeds voor dat raam.

Dag 17, de woorden "With love", iets met hartjes:



Deze harten haakte ik ter gelegenheid van Valentijnsdag 2018, zie deze blog.

Dag 3, Glitter. Deze sterren haakte ik voor de tasjes van de handwerkavond. Ze komen nog eens langs binnenkort.




Dag 18, voor het woord "Memory" kies ik voor de herinneringen op Facebook. Elke ochtend kijk ik zo even terug in de tijd, erg leuk momentje! Overigens: op 2 december bleken daar helemaal geen herinneringen te zijn! Volgend jaar wél natuurlijk 😉
Volg je De Breimeisjes op Facebook?



Dag 4: Holiday, een vakantiefoto van mijn geliefde plek in Frankrijk. Het is altijd een soort van thuiskomen daar.



Dag 19, Cherished, daar kies ik deze foto bij, het familieportret dat ik vroeger maakte tijdens de handwerklessen toen ik op de Havo zat. Ik koester mijn hele familie. Dit handwerkje kwam dit jaar al langs in de serie Crea 5219, je vindt die blog hier.



Dat is vandaag. De rest zou je kunnen volgen als je De Breimeisjes volgt via Instagram!
Doe jij ook mee?

Hier is de complete lijst met woorden:

Foto van @ maramaakt en @pukvossen 2019


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!




Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag

2 opmerkingen:

  1. Allemaal even leuk natuurlijk maardat familieportret vind ik toch wel zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel dat je me even laat weten dat de post is aangekomen!
    Het familieportret is helemaal "eigen" en heeft daarom ook mijn voorkeur tussen alle leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen