{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 4 december 2019

Mijn Rozeta (8)

Mijn Rozeta (8)

Vandaag komt deel 9 al online!
Zelf was ik heel blij dat week 6 inmiddels klaar is. Hier volgen de foto's van de laatste drie toeren van die week:










Nu ga ik voor week 7 weer starten met de lichtblauwe kleur.
Hier is vast een klein begin:



In "week 8" wordt de cirkel tot een vierkant gehaakt. Zover ben ik dus nog niet, ik haak rustig verder. 
Ik ben trouwens ook heel benieuwd wat er in week 9 gaat gebeuren!

Mijn Rozeta meet nu ongeveer 104 cm.
Ik haak met Stonewashed en Riverwashed (de kleurnamen kun je vinden in deze blog) en gebruik haaknaald nr. 3½.

De Rozeta is een ontwerp van Tatsiana van Lilla Björn's Crochet World en het is een CAL, waarbij iedere week een deel van het patroon online komt.Alle informatie over deze Cal vind je in de speciale Facebookgroep én hier op de website van Scheepjes.
De patronen tot nog toe vind je hier:
deel 1deel 2deel 3deel 4deel 5deel 6 , deel 7, week 8.

Ik heb voorlopig op woensdag Rozeta-dag en al mijn blogs hierover kun je terugvinden onder het label "Rozeta".


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Na al die weken rond haken, zal het leuk zijn om over te gaan op vierkant haken. Maar zover ben je nog niet, nog eventjes volhouden en dan kan je ook hoeken gaan maken.☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder na de,cirkel nu recht verder wordt heel mooi zo

    BeantwoordenVerwijderen