{ 'anonymize_ip': true }

maandag 30 december 2019

Nog een kerstbal

Nog een kerstbal


In december is er een nog een kindje geboren waarvoor ik een kerstbal wilde breien: een vriendin werd oud-tante! Ik hoorde het pas op eerste kerstdag, het kindje was toen ongeveer 2 weken jong. "Ach, wat," dacht ik, "ik kan dit!" 


 Op eerste kerstdag heb ik deze kerstbal gebreid voor Jinte, die toen voor het eerst kerst vierde.



Ik kon hiermee direct voor 't eerst een beetje experimenteren met m'n nieuwe smartphone, vooral uitgezocht op de camera. Wat een mogelijkheden!


Zo aan 't eind van 't oude jaar heb ik dus alvast m'n verjaardagscadeautje binnen, voor de eerstvolgende drie verjaardagen 😉

Fijne dag. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!


Deze twee weken zijn er nog steeds blogs te lezen,
al zullen ze vast wat korter zijn,
hebben de poppen waarschijnlijk vakantie,
met de Rozeta hoop ik verder te komen al deel ik dat pas weer in januari.
Kortom: vakantietijd!
Hele fijne feestdagen, 
brei of haak kalm een goed einde aan 2019
en een prachtig, kleurrijk en creatief 2020 gewenst!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, die kerstballen met letters er op.
    Fijn eindejaar, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n nieuwe telefoon is nieuw speelgoed hé 😉.
    Heb je nu kerstballenbreipauze, of ga je het hele jaar door?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaaa, wat zijn het toch dure ‘krengen’ hè?
    Onmisbare mispunten...
    Maar daar ga je vast ook veel plezier van hebben!
    Complimenten voor je snel-brei-kerstbal!
    Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen