{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 31 december 2019

Breien aan een nieuwjaarswens

Breien aan een nieuwjaarswens


Het is al een dikke week geleden dat mijn laatste blog van 2019 bij Breiclub.nl online kwam. Ik had het wel gedeeld via Facebook, maar nog niet hier. Bij deze, je kunt de blog hier lezen.

De laatste foto uit die blog is deze:



Op het moment dat ik die blog schreef, moest ik nog beginnen met breien, o, o!
Toen de blog geplaatst werd, had ik inmiddels wel een begin gelukkig.
Hier wat foto's van het proces:



Het garen zit erg bijzonder op de bol, het ontwarren vraagt kalmte en geduld!


Toen ik het eindelijk aardig normaal had, die bol, kwam er een hondje op bezoek...


Ik ploeter verder 😅

De dagen rond de jaarwisseling zijn aangebroken. Fijne oudejaarsavond!
Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!



Deze twee weken zijn er nog steeds blogs te lezen,
al zullen ze vast wat korter zijn,
hebben de poppen waarschijnlijk vakantie,
met de Rozeta hoop ik verder te komen al deel ik dat pas weer in januari.
Kortom: vakantietijd!
Hele fijne feestdagen, 
brei of haak kalm een goed einde aan 2019
en een prachtig, kleurrijk en creatief 2020 gewenst!



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Ja ze zijn door de jaren getekend, maar het voordeel daarvan is dat je een nieuw project kunt beginnen! Jammer dat het garen zo in de knoop zit en een aardig hondje helpt dan niet echt goed mee😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een mooi kleurrijk geheel, dus er zit helaas niets anders op als doorzetten met die bol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede jaarwisseling met allen die je lief en dierbaar zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kabelpatroon Akkelien en leuke kleuren ook! Vervelend dat je de boel steeds moet ontwarren. Fijne jaarwisseling en dank je wel voor je inspirerende en gezellige blogs het afgelopen jaar!

    BeantwoordenVerwijderen