{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 17 december 2019

Dinsdag - poppendag Meedoen aan een amigurumiwedstrijd

Dinsdag - poppendag Meedoen aan een amigurumiwedstrijd


Vorige week las ik bij Margaret op de blog, Bit of Color, de vraag "Doe je ook mee aan deze wedstrijd?"

Nu doe ik zelden mee aan wedstrijden, maar dit vond ik eigenlijk wel leuk. Het gaat om de Amigurumi Creations Contest. 
Als je ooit iets gehaakt hebt uit een van de boeken van Amigurumipatterns.net kun je meedoen. En dat heb ik, ik haakte deze leuke Rudi uit het boekje Zoomigurumi 3:


Rudi zit eigenlijk altijd op het kastje in de hal en hoopt nog eens gezelschap te krijgen van een ander rendier. Dat is er nog steeds niet van gekomen, maar in december krijgt hij vaak wel vriendjes op bezoek. Ik liet daar vrijdag al iets van zien. Ik maakte nu deze foto voor de blog van vandaag. De bovenste foto heb ik geüpload bij die wedstrijd.



Als je veel hartjes krijgt bij die wedstrijd, dan kun je een prijs winnen. Je kunt zelfs een prijs winnen als je hartjes geeft, hoe leuk is dat! In deze blog legt Margaret het allemaal heel goed uit.


Het maakt me op zich niks uit of ik win, ik vond het heel leuk om mijn Rudi in de spotlights te zetten, want ik vind 'm nog steeds zo leuk!
Mocht je op mij willen stemmen, dan vind ik dat natuurlijk wel leuk 😊
Mijn Rudi staat met z'n neefjes op deze pagina. Meedoen kan nog tot en met morgen, 18 december.


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Corina
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Fijne dag!




Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Natúúrlijk wil ik op jouw op Rudi stemmen, maar hoe kan ik dat doen nadat ik via de link op de site ben gekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op de foto klikken, maar ik snap best dat je afhaakt, hoor. Want het is natuurlijk weer met inloggen en wachtwoorden en zo. Vind ik zelf ook altijd lastig :-)

      Verwijderen
    2. Misschien hoeft dat niet eens trouwens, met die wachtwoorden. Als je op de foto klikt, kun je op het hartje met de + klikken, dan komt er een stem bij.

      Verwijderen
    3. Misschien heb ik vanmorgen wel ongemerkt gestemd 😉.

      Verwijderen
    4. Leuk! En anders is 't ook helemaal prima! Zoveel boekjes, zoveel patronen en dan nog zoveel deelnemers! En 't is allemaal leuk!

      Verwijderen
  2. Tja toegegeven Rudolph is wel de mooiste 😘 Toch jammer dat je inderdaad moet inloggen als je het plusje aanklikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie Rudolph, en ik ga eens verder kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelijk heb je om mee te doen met deze mooie Rudolph, hij is prachtig!! We duimen mee voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een schatje!! Ben echter afgehaakt bij dat inloggedoe.

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen