{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 1 januari 2020

1 januari 2020

1 januari 2020


Het nieuwe jaar is begonnen!


2020, een dubbel getal.

Ik wil graag iedereen alle goeds, gezondheid en geluk wensen en...


een kleurrijk en creatief 2020!

Wat fijn: alle bezoekjes op mijn blog en alle leuke en lieve reacties. Ik hoop jullie ook in dit jaar vaak te mogen ontmoeten in blogland!

Fijne nieuwjaarsdag, geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!

Deze twee weken zijn er nog steeds blogs te lezen,
al zullen ze vast wat korter zijn,
hebben de poppen waarschijnlijk vakantie,
met de Rozeta hoop ik verder te komen al deel ik dat pas weer in januari.
Kortom: vakantietijd!
Hele fijne feestdagen, 
brei of haak kalm een goed einde aan 2019
en een prachtig, kleurrijk en creatief 2020 gewenst!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Voor jullie ook een liefde vol nieuwjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij (en de jouwen) ook alle goeds voor 2020 en dat de creativiteit maar rijk mag stromen Xx

    BeantwoordenVerwijderen