{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 2 januari 2020

Boekjes van Lydia

Boekjes van Lydia


Vorige week liet ik zien wat er in de goodiebags zat, die we voor elkaar vulden, de laatste handwerkavond van 2019. 

Een aantal reacties waren vooral ook weg van de boekjes van Lydia. Daarom wijd ik er nog een blogje aan.
Kijk, hier zijn alle ballen met de boekjes:



Ieder boekje is weer anders, allemaal zijn ze voorzien van een sluiting. En allemaal details maken het prachtige kunstwerkjes.


Een paar bladzijdes uit mijn boekje zie je in deze collage:



Zo leuk en mooi gemaakt! Dank je wel, Lydia!

Fijne dag. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!



Deze twee weken zijn er nog steeds blogs te lezen,
al zullen ze vast wat korter zijn,
hebben de poppen waarschijnlijk vakantie,
met de Rozeta hoop ik verder te komen al deel ik dat pas weer in januari.
Kortom: vakantietijd!
Hele fijne feestdagen, 
brei of haak kalm een goed einde aan 2019
en een prachtig, kleurrijk en creatief 2020 gewenst!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Niet alleen heel mooi gemaakt maar ook heel lief omdat voor zoveel handwerkvriendinnen te maken. Echt een mooi cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als papierfreak heb ik de laatste foto natuurlijk heel goed bekeken! Wat heeft Lydia dit leuk gedaan zeg... Ik vind het zo persoonlijk, zo'n boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal geweldig dit! Bedankt voor de inspiratie Lydia. Dit krijgt zeker een gevolg voor mijn volgende kerst 😘

    BeantwoordenVerwijderen