{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 9 januari 2020

Nieuwe haakboeken (1): BizzyBee Party Haken

Nieuwe haakboeken (1): BizzyBee Party Haken


De afgelopen tijd kwamen er weer heel wat nieuwe handwerkboeken uit.
Heel leuk om te bekijken en om inspiratie uit te halen.

Ik heb een paar nieuwe boeken liggen en die ga ik jullie laten zien. Vandaag begin ik met de bovenste van deze stapel:


Bizzybee Party Haken is het tweede boek van Klaske van der Bij.


In het voorwoord vertelt Klaske dat ze voor dit boek een hoofd vol feestelijke haaksels had die ze wilde uitwerken. En dit keer niet alleen potjes, maar ook magic lichtbollen en geschenkdoosjes.


Dit Happy Birthday potje staat ook al op de cover, ik vind deze super vrolijk!


Dit is een voorbeeld van een magic lichtbol, met een tandenfee erop:


En dit is een voorbeeld van een geschenkdoosje in het thema fruit.


In totaal vind je 22 patronen in dit boekje, allemaal hele leuke en lieve cadeautjes om zelf te maken. En de potjes en doosjes zijn ideaal om snoepjes in te geven, of thee, of een cadeaubon, verzin het maar!


Een feestelijk boekje, ik kan niet anders zeggen. Ik heb er nog niet iets uitgemaakt, o.a. omdat ik altijd een beetje opzie tegen al die details. Die maken het natuurlijk wel allemaal super schattig!

Wat feiten op een rij:

Titel: Bizzybee Party Haken
Auteur: Klaske van der Bij
Uitgeverij: Scheepjes
Aantal pagina's: 112
Het boek bevat 22 patronen, met allerlei leuke details
ISBN: 9789491840487
Prijs: € 14,95 (bij die Bolle meneer schijnt het duurder te zijn, apart...)

Ik krijg af en toe vrijblijvend een boek of magazine toegestuurd. Ik vind het leuk om jullie er wat van te laten zien en er wat over te vertellen.
Je kunt zelf kijken of het iets voor je is, want jij weet wat jouw interesses op haakgebied zijn.

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Want ontzettend schattig zulke potjes! En ook echt voor elk wat wils. Erg uitnodigend om iets (of alles) uit te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi vervolg op het eerdere BizzyBee Boek. Ik kan me voorstellen dat je nog wat aarzelt door alle kleine details in de patronen. Zoek gewoon het patroon met de minste details en begin lekker te haken. Dan krijg je de smaak voor de potjes te pakken.
    Leuk om af en toe een boek te ontvangen voor een review. Dan komen er vast boeken op je pad, die je anders misschien niet gekocht had.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooi boek voor een haakster.

    BeantwoordenVerwijderen