{ 'anonymize_ip': true }

maandag 27 januari 2020

Kleur op maandag!

Kleur op maandag!


Vorige week was het "blauwe maandag", vandaag laat ik kleur zien!

Op die blauwe maandag was onze handwerkavond en als haakwerkje had ik regenboogjes. 
Het patroontje dat we gebruikten kun je hier vinden (even scrollen), het is gratis, wel in het Engels. Er staat ook een grotere regenboog op die site.



Toen ik het voor proef haakte, had ik het volgens m'n zoon in drie kwartier klaar!
Ik had een extra knutselwerkje, dat erg in de smaak viel, de cadeauzakjes die ik vrijdag al liet zien. 
En er is door een aantal dames gehaakt aan de regenbogen: 



Er zijn veel draadjes om af te hechten, maar je kunt ze ook laten hangen natuurlijk. Of er mee vlechten of zo. Ik haakte de draadjes zoveel mogelijk direct mee. Als je dat slim doet hoef je alleen de laatste draad nog weg te werken. Zelf begon ik aan die roze/paarse. Ik bedacht tijdens de voorbereidingen dat het ook leuk zou zijn om je eigen kleurenboog samen te stellen. Ik heb 'm die avond nog af gehaakt. Even geblockt:



Ik heb er zelf veiligheidsspeldjes achter gezet. Bij de regenboog heb ik 't erop genaaid en bij de roze/paarse kleurenboog heb ik 'm direct vast gehaakt. Net zo makkelijk 😉
En nu heb ik twee leuke broches!



Je kunt trouwens nog meedoen aan de give-away van vorige week, kijk hier.


Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke kleurrijke regenboogjes Akkelien, op zo'n sombere dag als vandaag fleurt alles meteen op.
    leuk idee als broches!

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad leuk voor een (regenachtige) blue what ever day. Ook leuk in het groot als kussen op de bank trouwens. Zonnetje ernaast en laat de blue monday maar komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen