{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 7 januari 2020

Dinsdag - poppendag Een poppenhuis

Dinsdag - poppendag Een poppenhuis


De eerste poppendag van 2020 en ik begin met het poppenhuis dat ons nichtje Merel opknapte voor haar dochter. Het was een Sinterklaascadeau. Misschien volg je Merel op Instagram en had je het al gezien. Ik heb deze foto's met toestemming van haar account geknipt.
Dit is de beginsituatie:


Dat had wel een likje verf nodig!


Wat een verschil, hé! En het wordt nog veel mooier, ik heb een detailfoto van de badkamer:


Dit zijn de bewoners:


En hoe leuk is dit: 


De verlichting maakt het helemaal fantastisch!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Corina
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Hoe leuk is dit!En dan helemaal opnieuw beginnen, alsof je een huis verbouwd. De badkamer is veelbelovend!
    Als meisje droomde ik van een poppenhuis, maar het is er nooit van gekomen. Daarom maakte ik kamertjes in schoenendozen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat een metamorfose heeft er plaats gevonden. Die badkamer zo leuk geworden en de bewoners zien er ook heel leuk uit. Zo gezellig met de lichtjes erbij, ze zullen daar heerlijk wonen.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een flinke verbouwing geweest. (Ik zou haast spijt krijgen dat ik laatst 2 huizen naar de kringloop heb gebracht). De nieuwe bewoners zullen er wel erg blij mee zijn. Net als het nieuwe huiseigenaarnichtje.

    BeantwoordenVerwijderen