{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 21 januari 2020

Dinsdag - poppendag Een Spaanse poppenwinkel

Dinsdag - poppendag Een Spaanse poppenwinkel


Maria was in 2019 op stedentrip, met een vriendin naar Barcelona.
Op de laatste ochtend stonden ze ineens voor een Spaanse poppenwinkel!
Eigenlijk waren ze op weg naar een speciaal huis dat ze nog wilden bezichtigen en daarna moesten ze naar het vliegveld.


Maria stond bij de etalage al te kwijlen (haar eigen woorden!) en ze moest gewoon naar binnen, dat snap je!


Ogen én tijd te kort... Dus ook maar weinig foto's. Gelukkig wel een paar, dankzij de vriendin.

En dit is wat Maria kocht:


Roze schoenen. Voor Camille:


Mooi, ze zijn prachtig bij haar jurk!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Corina
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Fijne dag!




Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Leuke winkel, jammer dat jullie weinig tijd meer hadden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat zie ik zo voorme je zou erdoor het vliegtuig missen 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe jurk! Wat een schattige schoentjes. En wat een heerlijke winkel. Je zou toch altijd met poppen willen blijven spelen! 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie schoentjes horen bij een mooi meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap best dat jullie dat winkeltje gewoon MOESTEN zien. Het ziet er ook wel heel verleidelijk uit .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn echt de allerleukste winkeltjes om te bezoeken. Jammer dat er dan zo weinig tijd is maar toch mooie schoenen gekocht! Ik voorzie een roze garderobe!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh heerlijk zulke ontdekkingen, schoentjes passen er perfect bij, echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige schoentjes heeft ze daar in dat
    leuke winkeltje kunnen kopen. En de kleur past perfect!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig! En dat Maria alleen die schoentjes kocht, vind ik heel knap... Ik ben bang dat er met mij een Spaanse pop was mee gegaan... Wat een gave winkel!

    BeantwoordenVerwijderen