{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 8 januari 2020

Mijn Rozeta (11)

Mijn Rozeta (11)


In de afgelopen weken heb ik wel wat gedaan aan mijn Rozeta, al is het minder dan ik vooraf gedacht had. Er kwam weer van alles tussendoor, zoals gewoonlijk.

In toer 66 kwamen er weer steken bij en het zijn er nu 720.


Het is niet eens heel goed te zien, maar in toer 67 is er weer een toer in de donkerste paarsblauwe kleur gehaakt en nu zijn het 732 steken.


Toer 68 is de laatste toer dat de Rozeta rond is. Geen meerderingen, dus nog steeds 732 steken.


Nog 2 foto's, het was even droog 


Nog 1 toer van week 7 en in die toer wordt de cirkel achthoekig. Dan kan ik met week 8 beginnen en dan wordt het vierkant!


Mijn Rozeta meet nu ongeveer 115 cm.
Ik haak met Stonewashed en Riverwashed (de kleurnamen kun je vinden in deze blog) en gebruik haaknaald nr. 3½.

De Rozeta is een ontwerp van Tatsiana van Lilla Björn's Crochet World en het is een CAL, waarbij iedere week een deel van het patroon online komt.Alle informatie over deze Cal vind je in de speciale Facebookgroep én hier op de website van Scheepjes.
Alle patronen vind je hier:
deel 1deel 2deel 3deel 4deel 5deel 6 , deel 7week 8. week 9, week 10 ,deel 11.

Ik ben nog niet zover en blijf voorlopig op "woensdag Rozeta-dag" mijn vorderingen plaatsen. Al mijn blogs hierover kun je terugvinden onder het label "Rozeta".


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.
Ik heb voorlopig op woensdag Rozeta-dag en al mijn blogs hierover kun je terugvinden onder het label "Rozeta".


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Jee, wat wordt ie mooi en groot! Hoelang doe je nou over 1 toer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, dat weet ik niet eens precies, wel een paar uurtjes. Maar het rondhaken is zo goed als gedaan, daarna worden het weer kortere toeren.

      Verwijderen
  2. Je gaat toch lekker gestaag vooruit, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh Akkelien, wat en JUWEEL is dit aan het worden, en wat een enorme klus. Ook een flink pak op je schoot als je er aan werkt lijkt me zo. Echt PRACHTIG!!!

    Succes met alle vorderingen.....

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen